1 Åpenhet

1.1 Hvor enig eller uenig er du i følgende påstander om deg selv (ikke i undervisningssammenheng)?

1.1.1 Antall år erfaring, gruppert

Figur 1.1. Hvor enig eller uenig er du i følgende påstander om deg selv (ikke i undervisningssammenheng)? etter Antall år erfaring, gruppert (N = 398) delim
Figur 1.2. Hvor enig eller uenig er du i følgende påstander om deg selv (ikke i undervisningssammenheng)? etter Antall år erfaring, gruppert (N = 395) delim
Figur 1.3. Hvor enig eller uenig er du i følgende påstander om deg selv (ikke i undervisningssammenheng)? etter Antall år erfaring, gruppert (N = 394) delim
Figur 1.4. Hvor enig eller uenig er du i følgende påstander om deg selv (ikke i undervisningssammenheng)? etter Antall år erfaring, gruppert (N = 394) delim

1.1.2 Intervensjonsskole

Figur 1.5. Hvor enig eller uenig er du i følgende påstander om deg selv (ikke i undervisningssammenheng)? etter Intervensjonsskole (N = 613) delim

1.1.3 Språk

Figur 1.6. Hvor enig eller uenig er du i følgende påstander om deg selv (ikke i undervisningssammenheng)? etter Språk (N = [613-614]) delim
Figur 1.7. Hvor enig eller uenig er du i følgende påstander om deg selv (ikke i undervisningssammenheng)? (N = [607-614]) delim

1.2 Hvor enig eller uenig er du i følgende påstander om hvordan du legger opp din undervisning? Jeg prioriterer å få elevene til å lære …

1.2.1 Antall år erfaring, gruppert

Figur 1.8. Hvor enig eller uenig er du i følgende påstander om hvordan du legger opp din undervisning? Jeg prioriterer å få elevene til å lære … etter Antall år erfaring, gruppert (N = 391) delim
Figur 1.9. Hvor enig eller uenig er du i følgende påstander om hvordan du legger opp din undervisning? Jeg prioriterer å få elevene til å lære … etter Antall år erfaring, gruppert (N = 391) delim
Figur 1.10. Hvor enig eller uenig er du i følgende påstander om hvordan du legger opp din undervisning? Jeg prioriterer å få elevene til å lære … etter Antall år erfaring, gruppert (N = 389) delim
Figur 1.11. Hvor enig eller uenig er du i følgende påstander om hvordan du legger opp din undervisning? Jeg prioriterer å få elevene til å lære … etter Antall år erfaring, gruppert (N = 388) delim
Figur 1.12. Hvor enig eller uenig er du i følgende påstander om hvordan du legger opp din undervisning? Jeg prioriterer å få elevene til å lære … etter Antall år erfaring, gruppert (N = 388) delim
Figur 1.13. Hvor enig eller uenig er du i følgende påstander om hvordan du legger opp din undervisning? Jeg prioriterer å få elevene til å lære … etter Antall år erfaring, gruppert (N = 389) delim

1.2.2 Språk

Figur 1.14. Hvor enig eller uenig er du i følgende påstander om hvordan du legger opp din undervisning? Jeg prioriterer å få elevene til å lære … etter Språk (N = 598) delim
Figur 1.15. Hvor enig eller uenig er du i følgende påstander om hvordan du legger opp din undervisning? Jeg prioriterer å få elevene til å lære … (N = [598-601]) delim

1.3 Hvor enig eller uenig er du i følgende påstander om verden generelt (ikke i undervisningssammenheng)?

1.3.1 Språk

Figur 1.16. Hvor enig eller uenig er du i følgende påstander om verden generelt (ikke i undervisningssammenheng)? etter Språk (N = [611-612]) delim
Figur 1.17. Hvor enig eller uenig er du i følgende påstander om verden generelt (ikke i undervisningssammenheng)? (N = [607-613]) delim

1.4 Hvor enig eller uenig er du i følgende påstander?

Figur 1.18. Hvor enig eller uenig er du i følgende påstander? (N = [593-595]) delim

1.5 I hvilken grad …

1.5.1 Antall år erfaring, gruppert

Figur 1.19. I hvilken grad … etter Antall år erfaring, gruppert (N = 384) delim

1.5.2 Intervensjonsskole

Figur 1.20. I hvilken grad … etter Intervensjonsskole (N = 595) delim

1.5.3 Referansetrinnet læreren underviser på

Figur 1.21. I hvilken grad … (N = 595) delim

Gjenbruk