2 Argumentasjon

2.1 Etter du har lest tegneserien på forrige side og satt ring rundt det som handler om gummikuler, svar på disse spørsmålene: Hva i tegneserien forklarer BEST hvorfor kulene på sånne baner er bra å løpe på?

Figur 2.1. Etter du har lest tegneserien på forrige side og satt ring rundt det som handler om gummikuler, svar på disse spørsmålene: Hva i tegneserien forklarer BEST hvorfor kulene på sånne baner er bra å løpe på? (N = 2071) delim

2.2 Hva i tegneserien forklarer BEST hvorfor kunstgressbaner er dårlige for naturen?

Figur 2.2. Etter du har lest tegneserien på forrige side og satt ring rundt det som handler om gummikuler, svar på disse spørsmålene: Hva i tegneserien forklarer BEST hvorfor kunstgressbaner er dårlige for naturen? (N = 2066) delim

2.3 Hvilken setning synes du høres mest riktig ut?

Figur 2.3. Etter du har lest tegneserien på forrige side og satt ring rundt det som handler om gummikuler, svar på disse spørsmålene: Hvilken setning synes du høres mest riktig ut? (N = 2076) delim

2.4 Les hva elevene sier.

Figur 2.4. Les hva elevene sier. (N = [2061-2083]) delim

2.4.1 Intervensjon

Figur 2.5. Les hva elevene sier. etter Intervensjon (N = 2061) delim

2.5 Kryss av om setningene nedenfor støtter, motsier eller ikke har noe med hva Bård sier.

Figur 2.6. Kryss av om setningene nedenfor støtter, motsier eller ikke har noe med hva Bård sier. (N = [2025-2064]) delim

Gjenbruk